TOP

Hunkemöller wint twee Europese retailawards

Hunkemöller sleepte afgelopen week twee Europese retailawards in de wacht. Een andere Nederlandse keten won de overall prijs voor beste winkelketen in Europa.

De Webshop award Europe 2015-2016 is gewonnen door Hunkemöller en de lingeriewinkel is ook de winnaar van de Cross Channel Award Europe. Action mocht de Retailer of the year Europe award in ontvangst nemen. De retailawards werden uitgereikt door onderzoeksorganisatie Q&A research and consultancy. Meer dan één miljoen consumenten in negen landen brachten hun stem uit en beoordeelden ruim 665 retailers.

Action

Hunkemöller werd door consumenten beloond met een 7,9 en mocht daarmee ook de tweede plaats innemen voor de overall prijs: de Retailer of the Year Europe award 2015-2016. De uiteindelijke winnaar, Action, kreeg door Belgische stemmers het hoogste cijfer: een 8,09. Dit is de tweede keer dat Action zich een jaar lang Retailer of the Year Europe mag noemen.

Lage prijzen

Ronald van der Mark, de ceo van Action laat op de website van de winkelketen weten: “We hebben nog maar in vier van de negen deelnemende landen winkels en in Duitsland en Frankrijk zijn we relatief kort actief. Dat Action is uitgeroepen tot Retailer of the Year Europe bewijst dat onze klanten ons in alle landen waarderen om onze lage prijzen en uitgebreide en verrassende assortiment.”