TOP

Hunkemöller lanceert glossy ‘Fabulous’

Lingerieketen Hunkemöller geeft sinds kort een eigen glossy uit. 'Fabulous' is een fashion- en lifestylemagazine met interviews, reportages, trends, beroemdheden en de presentatie van de nieuwste collecties van Hunkemöller zelf.

Het tijdschrift, dat exclusief voor de MemberCard-houders van Hunkemöller wordt gemaakt in een oplage van driehonderdduizend stuks, zal vier keer per jaar bij de leden op de deurmat vallen. Het bedrijf laat in een persbericht weten dat ‘Fabulous’ in eerste instantie uitgebracht is voor de Nederlandse markt. Bij succes wordt gekeken naar een eventuele internationale verspreiding. De glossy is niet te koop.

Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.600 medewerkers en vierhonderd winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Turkije, Spanje, Aruba, Curaçao en Polen. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux en Duitsland.