TOP

Haal meer uit de Textilia Mode Experience

Nog een week en dan is het zover. De Textilia Mode Experience zal voor de derde keer plaats vinden. In Brandboxx Almere word je op de hoogte gebracht van de laatste trends en ontwikkelingen uit de markt en kun je deelnemen aan diverse expertsessie en workshops. Om een idee te krijgen van de verschillende workshops vind je hieronder extra informatie.

GfK Panel Services over de (on)mogelijkheden van het starten van een webshop:
Sandra Wolters van GfK geeft tijdens deze workshop inzicht in het belang van webwinkels binnen de huidige modemarkt. Welke modesegmenten lopen voorop en welke blijven juist achter? Naast huidige ontwikkelingen en trends geeft deze workshop inzicht in wie de consument is die online inkopen doet.

TNS NIPO over Buidling Brands in Troubled Times:
Merken verliezen grip op consumententrouw. Onderzoek toont aan dat prijsverlagingen geen langdurige consument-merkrelaties opleveren. Slechts negentien procent van de Nederlanders zou ‘zeer teleurgesteld’ zijn als hun favoriete merken de recessie niet zouden overleven. Deze uitkomst werpt in het huidige economische klimaat de vraag op hoe merkentrouw consumenten nu eigenlijk zijn. TNS NIPO geeft tijdens deze workshop aan hoe modemerken hun doelgroep op een succesvolle manier kunnen benanderen om als winnaar uit de strijd te komen.

M2 retail over verkoop, personeel en service:
Marjolein Mesman van M2 retail heeft ruim 10 jaar internationale praktijkervaring in operationeel retailmanagement en geeft nu trainingen en begeleiding aan bedrijven om betere bedrijfsprestaties te realiseren: meer rendement per vierkante meter. Waarom kopen klanten een merk of product juist in jouw winkel? Wat is je toegevoegde waarde? Je personeel! Iedereen kan in een winkel staan, maar er zijn maar weinig verkopers die klantgericht en omzetgericht op een prettige manier klanten aan zich kunnen binden. Tijdens deze workshop krijg je meer inzicht in vraagstukken als klantgericht adviseren, hogere klanttevredenheid en stijging van je bongemiddelde.

Wil jij ook deelnemen aan de Textilia Mode Experience en ben je nog geen abonnee? Maak dan nu gebruik van het speciale aanbod. Sluit nu een abonnement op de titel van jouw keuze af voor de welkomstjaarprijs, ontvang 50% korting op alle kaartjes die je bestelt voor de Textilia Mode Experience én maak gebruik van het welkomstcadeau, een Nespresso-machine

Ben je al abonnee en wil je meer informatie over het event of je aanmelden, klik dan hier.