TOP

Moodstreet maakt concept rond Kinderen voor Kinderen

Kinderkledingmerk Moodstreet heeft een tv-spotje gemaakt voor kinderen, 'Enjoy the streets'. Deze zal voor het eerst tijdens de jubileumuitzending 30 jaar Kinderen voor Kinderen op 7 november worden uitgezonden. Moodstreet verzorgt ook de kleding van de kinderen in de show.

Moodstreet doet dit sinds een jaar voor Kinderen voor Kinderen. Dit doen zij samen met onder andere No Tomatoes. Voor ieder kind van Kinderen voor Kinderen worden er drie setjes uitgezocht bij Moodstreet.

Tv reclame
Afgelopen donderdag 29 oktober heeft Moodstreet het reclamespotje opgenomen. “We vinden het echt superleuk en zijn heel trots”, vertelt Evelien Vlasbom van Moodstreet. “Het spotje speelt zich af op straat. Er zijn zestien kinderen te zien die allemaal onderweg zijn. De één zit in een bakfiets, de ander in een taxi en sommige rennen voetballend over straat. De boodschap van het spotje is ‘Enjoy the streets’, zoek het op straat. De straat leidt naar?”

Uitgezonden
Het spotje wordt op 7 november om iets voor 7, vlak voor de uitzending van 30 jaar Kinderen voor Kinderen, voor het eerst uitgezonden op Vara. Vanaf 20 november is het spotje 48 keer te zien tot eind december. “December schijnt het tv-moment van het jaar te zijn. Kinderen zitten veel voor de televisie vanwege sinterklaas. Dus het ideale moment om een spotje voor kinderen uit te zenden”, aldus Vlasbom.

Moodstreet
Moodstreet is een Nederlands kledingmerk voor kinderen van 2 tot 10 jaar. De outfits zijn eigentijds, spannend, een tikkeltje brutaal en perfect passend in het straatbeeld. Het merk laat zich inspireren door wat kinderen tijdens het buitenspelen op straat beleven in een wereld waar dromen en fantasie werkelijkheid worden.