TOP

Erfo lanceert online B2B-portal

Sinds eind juni 2015 heeft de Duitse bloezenspecialist Erfo een online B2B-portal.

De Duitse boezenspecialist Erfo lanceerde eind juni een online B2B-portal voor winkeliers. Hierop kunnen retailers zelf het nos- en los-programma en actuele seizoenartikelen nabestellen. De levertijd van de items bedraagt één tot twee werkdagen.

“Door deze maatregel  is onze showroom  in Amsterdam en ons hoofdkantoor in Nordhorn nog beter en sneller in staat om de nabestellingen vanuit de detailhandel te verwerken”, laat Erfo weten. “Erfo heeft de modernisering van de collectie inmiddels consequent doorgevoerd en is samen met de introductie van het B2B-portal nu nog beter in staat om op de steeds veranderende vraag en aanbod uit de markt te kunnen reageren.”

Modernisering collectie

Het Duitse vrouwenmodemerk Erfo staat van oudsher bekend als traditionele bloezenspecialist. Sinds een jaar werkt het merk echter aan een modernisering van de collectie. Roland Brunwinkel, sales & product manager van Erfo, vertelde eerder aan Textilia: “Het merk is moderner geworden: een jongere look, maar wel voor dezelfde doelgroep. Het key item is nog steeds de blouse, maar daarnaast brengen we nu ook tricots, jerseys en knits voor tops en jacks.”

Erfo heeft in Nederland ongeveer 250 klanten en 300 verkooppunten, zoals  De Bijenkorf en Roetgerink.

Vier levermomenten, negen thema’s

Vanaf half januari 2016 komt Erfo met vier levermomenten verdeeld over negen kleurthema’s. Het aantal dessins voor de bloezen is uitgebreid en het nos-programma is verbeterd. Afhankelijk van het seizoen is er ook een los-programma (limited on stock).