TOP

Dyanne Beekman en Wehkamp vernieuwen samenwerking

Wehkamp.nl heeft haar samenwerkingsverband met Dyanne Beekman vernieuwd. Na een succesvolle samenwerking sinds 2008 zal de imagostyliste ook de komende jaren met diverse activiteiten in de online winkel van wehkamp.nl zichtbaar zijn.

De vernieuwde samenwerking wordt voor het eerst zichtbaar op wehkamp.nl van dinsdag 16 november tot en met 31 december. In deze periode zal Dyanne Beekman uitgebreide tips geven om stijlvol en trendy gekleed de feestdagen in te gaan. Met diverse foto’s en videofilmpjes geeft Dyanne tekst en uitleg over wat een goede kledingkeuze is en draagt ideeën aan voor de komende feestdagen om met hetzelfde artikel, drie verschillende combinaties te maken, over wat voor de aankomende feestdagen een goede keuze is, en hoe deze kleding in specifieke combinaties het best te dragen is.

Dyanne is op 16 november gestart met het geven van adviezen over jurken en pumps, waarna ze op 23 november verder ingaat op colberts, jacks en accessoires. Op 30 november voegt zij hieraan de adviezen voor lingerie en grote maten toe. Wehkamp.nl wil hiermee klanten inspireren en helpen de juiste keuze te maken uit het assortiment.

Wehkamp.nl

wehkamp.nl is met 1,6 miljoen vaste klanten, 95 miljoen bezoekers per jaar en circa 5 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo’n 100.000 artikelen verdeeld over Fashion, Living & Hardware. In 2009 mocht wehkamp.nl 500.000 nieuwe klanten verwelkomen. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug.