TOP

Dutch Denim Diner in Berlijn goed bezocht

Het Dutch Denim Diner, pop up restaurant en ontmoetingsplek voor de Nederlandse modebranche tijdens de modeweek in Berlijn, is een succes. De organisatie kijkt tevreden terug, aangezien het event druk bezocht werd en het restaurant twee avonden behoorlijk vol zat.

Het Dutch Denim Diner was een initiatief van Modint en DutchDFA (Dutch Design Fashion Architecture). Het pop-up restaurant was geïnspireerd op de George in Amsterdam en bevond zich drie dagen lang in een oude muntfabriek in Berlijn, vlakbij modebeurs Capsule en verschillende losse mode-events, zoals Levi’s Printing Workshop, waar je je eigen T-shirt kon maken, als onderdeel van de nieuwe najaarscampagne van Levi’s.

2012

Het Dutch Denim Diner mocht de mensen en relaties van labels als Denham, Levi’s, Wrangler, Meltin’ Pot, G-star, Replay en Ralph Lauren tot zijn gasten rekenen.

Modint gaat bekijken in hoeverre dit initiatief volgend jaar herhaald kan worden tijdens de Bread & Butter in Berlijn.