Nieuwsgierig naar de artikelen achter de inlog van textilia.nl?

30 dagen gratis toegang

TOP

De visie van Marcel Schmit van Shuz: ‘We willen onze klanten een ‘wauw-gevoel’ geven’

Behalve doorzettingsvermogen en vakkennis is een onderscheidende kijk op ondernemen tegenwoordig onmisbaar in de schoenen- en moderetail. In deze rubriek staat daarom de visie van een retailer centraal. In deze aflevering is Marcel Schmit, algemeen directeur van de schoenenketen Shuz, aan het woord. “Online aanwezigheid hoort er tegenwoordig gewoon bij.”
2012 was een belangrijk jaar voor het schoenenconcern van de familie Schmit. “Een jaar eerder hadden we de koppen bij elkaar gestoken en besloten sterk in te gaan zetten op de online verkoop”, vertelt algemeen directeur Marcel Schmit, die het familiebedrijf samen met zijn broer Wilmar en Rob runt. “De vraag was alleen: hoe moeten

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl