TOP

Chasin’ opent pop-up store in Berlijn

Jeansretailer Chasin’ opent een tijdelijke monobrandstore in Berlin Mitte, die de hele maand juli open zal zijn. De opening valt samen met Bread & Butter; de retailer wil beursbezoekers laten zien waar Chasin’ voor staat als merk.

Chasin’  heeft ingezet op expansie in Duitsland en de Benelux. Het voert al gesprekken met verschillende belangrijke winkeliers en warenhuizen om het merk te positioneren middels het shop-in-shop concept. Chasin’ levert een shop-in-shop interieur, stelt de kledingcollecties samen en een EDI-connectie zorgt ervoor dat verkoopcijfers dagelijks worden geanalyseerd en dat de voorraad snel wordt aangevuld.

Merkbeleving

Van 1 juli tot en met 5 juli 2013 zullen Chasin’-vertegenwoordigers in de Berlijnse winkel aanwezig zijn om de gehele merkbeleving te presenteren en het Chasin’-business model uit te leggen aan degenen die vooraf een afspraak hebben gemaakt. Uiteraard is de winkel ook open voor het winkelende publiek.

Innovatieve oplossingen

“Ik ben heel erg enthousiast om Chasin’ te kunnen presenteren aan een grote groep internationale winkeliers en consumenten in Berlijn”, vertelt directeur Jan Peters. “In economisch moeilijke tijden zal een merk met innovatieve business oplossingen moeten komen om zijn retailpartners te assisteren. Ik ben ervan overtuigd dat Chasin’ dit kan leveren en nog veel meer.”

35 winkels

Chasin’ werd in 1992 opgericht als eigen merk van de keten Score, en is nu een lifestylemerk met 35 monobrandstores in Nederland, België en Duitsland, een webshop en een shop-in-shopconcept.