TOP

Brunotti in zee met nieuwe licentiehouder

Sportlifestyle merk Brunotti wil met haar tassenlijn internationaal verder uitbreiden. Het bedrijf 'Colorful Licenses' zal daarom vanaf 1 januari 2013 het stokje overnemen van Dutchbag BV en de ontwikkeling van de Brunotti bags gaan voorzetten.

Na een samenwerking van zes jaar met Dutchbag is deze nieuwe stap volgens algemeen directeur van Brunotti, Henk Bergsma, spannend maar past binnen deze tijd. “Vernieuwing in assortiment en kwaliteit en internationale uitbreiding is belangrijk om in deze tijden de groei mogelijk te maken die wij voor ogen hebben. In Colorful Licenses hebben we daarin een geschikte partner gevonden.”

Sportieve tassen
De oprichter en algemeen directeur van Colorful Licenses, Cees Homburg, is blij met de nieuwe toevoeging aan het merkenportfolio. “Naast het merk Quick hebben wij geen sportief merk in onze range. Brunotti is zich aan het ontwikkelen richting lifestyle, dit biedt veel mogelijkheden voor het ontwikkelen van een uitgebreide range aan producten voor dames, heren en kinderen. Ook heeft Brunotti een sterke en sportieve merkbeleving.”

Colorful?
Colorful Licenses is in de jaren ’90 ontstaan met de ontwikkeling van Oilily lifestyle producten. Hierna ontwikkelde het bedrijf zich snel met een uitgebreid portfolio aan cosmetica, parfum, tassen en lifestyle producten van bekende merken zoals Pip, Oilily, Quick en Leontine Hagoort. Colorful Licenses beschikt over een wereldwijd distributienetwerk met vertegenwoordigers op alle continenten.

Service
Dutchbag zal tot 1 januari 2013 de productie en de leveringen van de Brunotti Bags winter 2012 collectie verzorgen. Brunotti meldt tevens via een persbericht dat ze daarnaast de bekende garantie en service verlenen van eerder geleverde goederen.