Nieuwsgierig naar de artikelen achter de inlog van textilia.nl?

30 dagen gratis toegang

TOP

Binnenkijken bij het nieuwe America Today

America Today heeft het winkelconcept vernieuwd. De nieuwe winkels zijn ingericht met hout en staal, voor een relaxte sfeer. Afgelopen maand gingen de eerste winkels met het nieuwe concept open op Schiphol Plaza en in Almere.

Studenten vormen al jarenlang de belangrijkste doelgroep voor America Today. De nieuwe winkels hebben door het gebruik van veel onbewerkt hout, staal en beton een relaxte sfeer die goed aansluit bij de jonge doelgroep. Daarnaast wil de retailer een internationale uitstraling neerzetten, die aansluit bij de ambitie te groeien in Europa.

Uitrollen 

Het nieuwe concept is ontwikkeld in samenwerking met designstudio Bearandbunny en wordt verder uitgerold in 2013. In de eerste helft van 2013 opent America Today nieuwe winkels in België, Luxemburg en Frankrijk en verhuist de winkel in Eindhoven naar nieuwbouwlocatie The Bubble, het kleine ‘broertje’ van het futuristische gebouw The Blob. Met deze vier openingen komt het aantal America Today stores op vijftig in Nederland, elf in België, drie in Frankrijk en twee in Luxemburg.