TOP

Bezoekersaantal Just Kidz zomereditie 2009 stabiel

De organisatie hield door het zomerse weer en een economische crisis rekening met een teruggelopen aantal bezoekers. Toch lag het bezoekersaantal nagenoeg gelijk aan de Just Kidz zomereditie in 2008.

Naast bekende labels als s.Oliver Junior, Mim-pi, Babyface, LCKR, Cars Jeans, Pom Pom, S-Company, Calao, en No Tomatoes, nam ook een aantal nieuwkomers deel, waaronder het agentuur KUS Kinderkleding (Kinderkleding Uit Spanje), Organic Cotton Wear van Zeyno en Memo en Ojay Yoga Wear voor moeders. Hiervoor werd naast de beide beurshallen dit keer ook de middenhal gebruikt.

Edwin Denekamp, directeur van het World Fashion Centre is er trots op dat Just Kidz ‘in deze moeilijke tijden zo’n compleet beeld’ kan laten zien: “Van laag en middensegment tot – heel verrassend – ook het topsegment zoals met de stijlvolle Italiaanse Casual Friday van Johnny Lambs. Die diversiteit geeft Just Kidz nieuwe schwung.”

Ruben Worms, initiatiefnemer Just Kidz en eigenaar Ruben Worms Mode-Agenturen: “Het was weer ouderwets druk, meteen al in de ochtend. Ondernemers zijn op zoek naar variatie in product en in prijsklasse, met name de aanvangsprijzen, en daar speelt deze beurs goed op in.”

klik voor een foto-impressie van de beurs op de pijltjes hiernaast