TOP

Balr. introduceert fitnesscollectie en een collab

Voetbalmodemerk Balr. heeft de collectie uitgebreid met de fitnesslijn de F-series. Daarnaast presenteert het label een samenwerking met retailer Aspact.

De F-series-collectie van Balr. bestaat uit T-shirts, fitnessbroeken en shorts voor mannen. De vrouwenlijn bestaat uit een legging, tanktop, vest en een lichtgewicht sportbeha, allen voorzien van het Balr.logo. De fitness-items zijn gemaakt van een functionele vochtafvoerende stof – zodat je volgens het persbericht ‘cool’ blijft, zelfs tijdens de zwaarste training. De F-series is vanaf nu verkrijgbaar via de webshop en de Balr.-winkel in de Amsterdamse Kalverstraat.

Samenwerking

Een ander nieuwtje is dat Balr. dit najaar samenwerkt met sportmoderetailer Aspact. Een selectie van de collectie wordt in de zeven Aspact-winkels verkocht. De zaken hebben dezelfde stijl gekregen als het Balr.-vlaggenschip in Amsterdam, met een speciaal voor het label gemaakte etalage, rekken en inrichting. Om de verbintenis extra te bekrachtigen is er een speciaal zwart shirt – voorzien van het Balr.-logo en Rotterdam of Den Haag – ontworpen. Dit shirt is dan ook alleen verkrijgbaar bij de Aspact-vestigingen in Den Haag en Rotterdam.

Naamsbekendheid

Balr. geeft aan dat het merk door deze collaboratie vertegenwoordigd is in de belangrijkste steden van Nederland. “Met deze nieuwe verkooppunten kan Balr. haar klanten beter bedienen en de naamsbekendheid verder vergroten’, aldus het persbericht. Balr. is in 2013 opgericht door de voetballers Demy de Zeeuw, Eljero Elia en Gregory van der Wiel. Inmiddels wordt het label in meer dan 150 landen verkocht.

Balr fitness