TOP

Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Chasin’ eruit

Jeanslabel Chasin’ heeft een winkel geopend in Eindhoven volgens het gloednieuwe concept van het merk. Het resultaat is een stoer interieur met stalen, aluminium en eikenhouten details. En een gave eyecatcher: de orbit display.

Foto’s: Chasin

De 130 vierkante meter tellende brandstore van het Nederlandse merk Chasin’ zet de toon voor alle toekomstige verkooppunten, zo staat in een persbericht. In het interieur zijn brushed aluminium, polycarbonaat, geperforeerd staal en blank eikenhout verwerkt. Een sfeer die past bij de waarden van het merk, zo meldt het, waar performance, authenticiteit en innovatie centraal staan.

Orbit display

Opvallend is de orbit display waar de iconische jeans van Chasin’, de Ego, al zwevend wordt weergegeven. Daarnaast zijn iconische branding elementen van het merk terug te vinden op primaire plekken in de store, zoals bij de denimwand, welke is uitgerust met brushed aluminium details.

Internationale groei

De blauwdruk van deze gloednieuwe store met vernieuwde uitstraling legt de basis voor alle toekomstige fysieke verkooppunten van het merk, dat hard werkt aan een serieuze internationale groei. In het najaar opent het merk de deuren van de 300ste shop-in-shop.