TOP

Webwinkel Greendaddy start crowdfundingscampagne

Nederlandse webwinkel Greendaddy start vanaf 22 mei een crowdfundingscampagne. De webwinkel, gespecialiseerd in producten gemaakt van bamboe, wil hiermee buitenlandse groei mogelijk maken.

Greendaddy wilt het bedrijf graag uitbreiden naar Duitsland en Frankrijk. Het geld dat hiervoor nodig is hoopt het bedrijf bij elkaar te krijgen met crowdfunding via Symbid.nl.  Directeur van Greendaddy, Rik Vegter, vertelt aan Twinkle Magazine: “Ons assortiment leent zich uitstekend voor Europese expansie. Iedereen draagt ondergoed en bamboe verslaat katoen op alle fronten. Dus dat gaat zeker lukken.”

Vanaf 20 euro is het mogelijk om aandeelhouder te worden van Greendaddy. Vegter zegt: “Aandeelhouders ontvangen per 10 aandelen een ‘betere toekomstcadeaubon’ ter waarde van 10 euro.”

Cijfers
Greendaddy laat in een video op de site weten in het eerste jaar een omzet te realiseren van bijna 250.000 euro. Sinds de oprichting van de webwinkel in 2012 zijn er meer dan tienduizend bamboe producten verkocht.