Nieuwsgierig naar de artikelen achter de inlog van textilia.nl?

30 dagen gratis toegang

TOP

Vijf vragen aan: The Cloakroom [Interview]*

In een printspecial over crosschannel ondernemen zet Textilia binnenkort een aantal Nederlandse modeondernemers in de spotlight. Wat is de crosschannel-strategie van personal shoppingservice The Cloakroom?
Waarom is een crosschannel-strategie wat jullie betreft essentieel in de huidige markt? Hoe maak je jezelf in jullie geval ook offline zichtbaar? Mede-oprichter Asbjørn Jørgensen: "Er is al jarenlang de discussie over web versus bricks en cross-channel in de wereld van traditionele retailers. De realiteit is dat de consument van vandaag niet nadenkt over online

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl