TOP

Triangle wordt zelfstandig merk

Vanaf najaar 2015 positioneert de s.Oliver Group plussizelabel Triangle als een zelfstandig merk. In de labels zal dan niet langer de merknaam Triangle by s.Oliver staan.

Triangle was een sublabel van s.Oliver. Met het verzelfstandigen van Triangle wil de s.Oliver Group het grote matenaanbod voor vrouwen verder ontwikkelen en beter afstemmen op de demografische verandering binnen de belangrijkste doelgroep van het merk. De focus ligt op vrouwen die zich niet laten definiëren door hun maat of leeftijd, maar door hun passie voor mode en liefde voor het leven.

Stoer en vrouwelijk

De stijl is casual chic, met makkelijk draagbare modellen en een stoere, vrouwelijke touch. “Ook al zijn onze klanten nog altijd jong, hun lichaam is in de afgelopen jaren wel veranderd. Hun liefde voor mode echter niet. Deze dames willen nog steeds de laatste mode dragen en trends integreren in een look die bij hen past”, zegt Martina Schulte-Block, Global Business Director van Triangle.

Nieuw winkeldesign

De nieuwe Triangle-spirit wordt in het najaar van 2015 geïntroduceerd met een frisse look en een nieuw winkeldesign met een mix van warme en koele kleuren en materialen. De eerste monobrandstore in thuisland Duitsland staat gepland voor winter 2015 en andere winkels zullen niet lang op zich laten wachten.

Twaalf leveringen

Triangle brengt mode in de maten 40 tot en met 54, met prijzen van €29,99 voor T-shirts tot €269,- voor jassen. Het merk hanteert acht collecties met twaalf levertermijnen. Triangle is onderdeel van de s.Oliver Group, net als de merken s.Oliver, Comma en Liebeskind Berlin.  

Triangle2Triangle3Triangle4