TOP

Textilia Mode Experience 2012: “Geen klanten maar vriendinnen”

Dat zeggen Walter en Chantal Vermeer, sprekers op TME 2012, over de klantenkring van hun vrouwenmodewinkel Mevr. Vermeer. Op maandag 5 november vindt Textilia Mode Experience 2012 plaats in het WFC in Amsterdam. Benieuwd wie de andere sprekers zijn? Textilia brengt ze in de aanloop naar dit lezersevent voor het voetlicht.

Wie zijn Walter en Chantal Vermeer?
Chantal Vermeer is in de modewereld opgegroeid en Walter Vermeer in de evenementenwereld. Samen zijn ze eigenaars van vrouwenmodewinkel Mevr. Vermeer. Elk seizoen opnieuw weet het duo een enorme buzz te creëren rond de drie vestigingen van hun winkel in Tilburg, Goirle en Breda.

Wat gaan ze vertellen op TME 2012?
De slag om de consument valt niet meer op merkenpakket en een mooi interieur te winnen. Als ondernemer moet je achter de toonbank vandaan komen en zelfs voorbij de etalage denken, vinden Walter en Chantal. “Winkels moeten vandaag de dag alles uit de kast halen om de aandacht van de klant te vangen. Je zult alle kanalen moeten gebruiken om het gevoel van de winkel over te brengen: de website, verschillende social media, maar ook live performances. Wij proberen aantrekkingskracht te creëren met mode, sieraden, interieuraccessoires en live entertainment.” Wij brengen de klant een wereld van goed nieuws. Daar hoort volgens Walter en Chantal ook de geur bij van verse koffie, Illy welteverstaan. “Het beste van het beste om onze winkel met middensegmentsprijzen juist te positioneren: in een middelhoge omgeving.”

Waarom moet je ze gaan zien op TME 2012?
Op TME 2012 geeft Mevr. Vermeer een kijkje in haar keuken. “Wij hebben geen klanten maar vriendinnen”, zeggen de ondernemers over hun trouwe, steeds maar uitdijende klantenkring. Mevr. Vermeer is uiterst bedreven gebleken in het ‘bereiken, beroeren en verleiden’ van klanten via social media maar ook ‘live marketing’.  

Ga voor het (voorlopige) programma alvast naar Textilia Mode Experience 2012.