TOP

Slimme marketingtruc: kindermeetweken bij Dolcis

Vind je het ook zo moeilijk om steeds weer iets nieuws te bedenken om de klant naar de winkel te trekken? Schoenenketen Dolcis heeft een slim idee.

Vanaf vandaag tot en met zondag 12 september 2010 staan de winkels van Dolcis  in het teken van de Kindermeetweken. onder het mom van ‘een goed passende schoen en de juiste pasvorm van de schoenen zijn een must om de kindervoet op een natuurlijke manier te laten groeien’weet Dolcis op een positieve manier de aandacht van de klant te trekken. Maar dat is nog niet alles. Tijdens de Kindermeetweken heeft Dolcis een leuke aanbieding: het tweede paar kinderschoenen voor de helft van de prijs (de korting is geldig op het minst dure artikel). Deze aanbieding is geldig t/m zondag 12 september 2010 (ook geldig in de webshop www.dolcis.nl.

 

Om het feestje van een gang naar de winkel compleet te maken kunne kinderen op de foto met Clarks. Omdat Dolcis naar eigen zeggen ‘een groot assortiment Clarks Kids schoenen verkoopt’, mogen kinderen tot eind oktober in alle Dolcis filialen meedoen aan de grote Clarks fototour. Kinderen zoeken thuis een attribuut uit dat laat zien wie en wat ze zijn. Daarmee kunne ze zich in een winkel van Dolcis door een professionele fotograaf op de foto laten zetten. De foto is thuis gratis te downloaden op www.clarks.nl. De meest gekke, grappige of mooie foto’s winnen een waanzinnige prijs. De hoofdprijs is een familievakantie voor zes personen. www.clarks.nl/fototour