TOP

Sex sells, dus een seksspeeltje bij aankoop van Diesel jeans

Met live peepshows in de etalages en seksspeeltjes bij aankoop van een jeans willen Diesel en Men at Work jeans sexy te maken.

‘Sex sells, unfortunately we sell jeans’ is de nieuwe slogan voor de Diesel en Men at Work campagne. Hiermee willen ze een link leggen tussen jeans en seks. Volgens het jeansmerk en de modeketen is er namelijk een relatie tussen deze twee. Uit hun onderzoek blijkt dat 58 procent van de jongeren aangeeft een goede kont in de juiste jeans zeer aantrekkelijk te vinden. Ook voelen jongeren zich in de juiste jeans sexy en zelfverzekerd. Bij een eerste date wordt ook vaak een spijkerbroek gedragen.

Live peepshows
Ook blijkt seks in het openbaar populair onder jongeren. 63 procent van de ondervraagden geeft toe het minstens een keer per jaar buiten de slaapkamer te doen. De trein, een openbaar toilet en pashokjes zijn favoriete locaties. 65 procent van de ondervraagden zou wel een seksspeeltje willen hebben, maar schaamt zich ervoor om er zelf een te kopen. Hier zagen het jeansmerk en de modeketen een gat in de markt. Daarom krijgt iedereen die nu een Diesel-item koopt in een Men at Work-filiaal, een seksspeeltje cadeau. Daarnaast worden er in de vijf grootste filialen live peepshows gehouden op koopavonden en in het weekend.