TOP

Score vernieuwt vlaggenschip in Utrecht

Score heeft de vestiging in de Utrechtse binnenstad gerestyled. In het vernieuwde winkelconcept introduceert de denimretailer een nieuw etalageconcept.

Bij de geactualiseerde flagshipstore aan de Steenweg in Utrecht wordt het contact met klanten geïntensiveerd. Zo introduceert Score een nieuw windowconcept, waarbij de etalages zijn voorzien van digitale signing. De content hiervan kan realtime worden aangepast. Volgens de denimretailer maakt dit etalageconcept de omnichannelbeleving van de winkel compleet. Deze maand wordt het windowconcept verder uitgerold naar nog vier Score-vestigingen in Arnhem, Zwolle, Eindhoven en Groningen. 

Uitbreiding

Het Utrechtse Score-filiaal telt drie etages. De eerste verdieping is een compleet jeansdepartment geworden, inclusief een uitgebreide jeanswand. Daarnaast breidt de winkel dit najaar uit met meer merken als Lacoste, Off the Pitch en Jorik, de kledinglijn van Lil’ Kleine.