TOP

Romantisch en sportief Laliv: ‘Franse mode voor de Nederlandse vrouw’

Merken die niet goed luisteren naar de sales en daardoor ten onder gaan: als agent kon Caroline Ligtvoet zich er soms aan ergeren. “Het begon te kriebelen. Ik wilde zelf iets doen, wat echt voor de lange termijn was. Zo is Laliv anderhalf jaar geleden gestart.”
Het merk was een samenwerking tussen Ligtvoet en toenmalig partner Hester Schaberg. Schaberg stapte er uiteindelijk uit, Ligtvoet bleef. “Ik had er alle vertrouwen in dat ik het in mijn eentje ook aankon. Ik heb de juiste mensen om me heen verzameld en veel geleerd het afgelopen jaar. Het was goed zo.” Want problemen, die waren er in het begin heus wel. “Ik maakte één keer de fout om al in productie te gaan terwijl we nog geen voorsample hadden gekregen. Uiteindelijk was één top niet goed, dan baal je natuurlijk gigantisch. Maar je leert ervan: dat was eens, maar

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia

Abonneren