TOP

Puur Agenturen gaat Kaporal Junior vertegenwoordigen

Puur Agenturen gaat de nieuwe juniorlijn van het Franse kledingmerk Kaporal vertegenwoordigen. Het agentschap gaat daarvoor samenwerken met vertegenwoordigers Jeffrey de Boer en Dennis Goebel.

Randy Lobatto van Puur Agenturen: “Kaporal is nationaal en internationaal een succesvol merk. Om de Nederlandse markt zo goed mogelijk te bedienen en de kwaliteit hoog te houden, heb ik besloten te gaan samenwerken met Jeffrey de Boer en Dennis Goebel. Beiden zijn ervaren agenten binnen de kinderkledingmarkt.”

Juniorlijn
Het Franse modelabel Kaporal startte in 2003 met een mannen- en vrouwenlijn. Daar komt nu een kledinglijn voor jongens en meisjes van 8 tot 16 jaar bij. De collectie, die geïnspireerd is op de volwassenencollectie, bestaat uit T-shirts, sweatshirts, blouses, truien, jurkjes, rokjes, jassen en denims.

Kenmerkende Kaporal-stijl

De kenmerkende Kaporal-stijl is een mix van vintage invloeden en hedendaagse mode. In de juniorlijn zijn die aspecten terug te vinden in de houthakkers blouses en baseball jacks voor jongens en in de leren motorjacks met studs en stoere jeans voor meisjes.

Didier Drogba
Kaporal heeft meer dan 450 verkooppunten in Frankrijk, en wordt inmiddels naar zes landen geëxporteerd. Het bedrijf maakte afgelopen jaar een snelle groei door, nadat FC Chelsea voetballer Didier Drogba het gezicht werd van het merk.