TOP

Only campagne in de prijzen

Het Deense modemerk Only heeft met de videocampagne The Liberation drie awards in de wacht gesleept tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity, één van de meest prestigieuze awarduitreikingen op het gebied van marketing.

Only won met The Liberation tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity een Gold Lion in de categorie Retail and E-Commerce en twee Silver Lions in de categorieën Interface and Navigation en Photography. De jury vond de video ‘uitstekend, next level en mooi’.

Open en betrokken 

Niklas Sønderskov Andersen, hoofd marketing bij Only, is blij met de onderscheiding:

“The Liberation bewijst dat we een wereldwijde speler zijn en het project zet de toon voor hoe we communiceren met onze klanten: open en betrokken.”

Miljoen keer bekeken

The Liberation is een interactieve film rond het centrale thema ‘Only because we can’ en gaat over een groepje jonge meiden (gekleed in de Only zomercollectie 2012) die als inspiratie dienen voor de doelgroep van Only. Ze halen alles uit het leven en zoeken grenzen op. De video is meer dan een miljoen keer bekeken in honderd landen.