TOP

Nieuwe website Krunk denim onderdeel van branding

Deze week lanceerde Krunk Denim de nieuwe website. "Alles draait om branding", vertelt Stefan Flint aan Bengels.

Waarom een nieuwe website? Stefan Flint eigenaar van het jeanslabel voor kids vertelt: “De nieuwe website heeft veel meer beeld en daarmee willen we krunk Denim beter ‘branden’; de juiste beleving van het label overbrengen. Daarnaast hebben we functionaliteiten voor alle platformen, consumenten en dealers, toegevoegd. Detaillisten kunnen nu inloggen op ons B2B systeem en ons beeld downloaden. Voor de consument is er een storelocator, waar via de postcode naar een dealer in de buurt kan worden gezocht. Bovendien is er de fitguide, waar de verschillende pasvormen in de collectie goed bekeken kunnen worden.”

Krunk lanceerde geen webshop. “We werken alleen B2B. Een webwinkel laten we aan onze klanten over.”

Over Krunk denim
Krunk denim profileert zich als ‘the new true denim label’ en is een jong, innovatief blauw label voor kids sinds 2010. “Onze passie voor jeans delen we graag. Inmiddels zijn we verkrijgbaar in de mooiste kinderkleding stores van België, Engeland, Duitsland en Nederland. Behalve een sterk jeanspakket bieden we een totaalconcept met een eigen beleving. Onze focus ligt bij de shapes en fabrics. Krunk denim staat voor stoere en duurzame kids fashion, met de looks van een volwassen denim label.