TOP

Mellina Zevenhuizen nieuwe Category Manager Rucanor

Het oer-Nederlandse sportmerk Rucanor heeft grootste plannen. Het wil gaan groeien binnen de sportretail en het merk verder uitrollen in de schoenenretail. De eerste stappen zijn inmiddels gemaakt met het succesvolle wandenconcept voor hardwaren, het opnemen van een functionele kledingcollectie binnen het NOS concept en de aanstelling van Mellina Zevenhuizen als Category Manager Retail voor kleding en schoenen.

Zevenhuizen gaat binnen deze nieuwe functie zorgen dat de vraag van de markt op de juiste manier wordt vertaald in een commercieel product portfolio en ondersteunende sales- en marketingconcepten. Hiermee moet de verwachte groei binnen het retailkanaal worden behaald. Mellina Zevenhuizen werkte hiervoor al ruim vijf jaar bij Rucanor als Marketing Manager. Deze positie zal deels worden opgevuld door Saskia van Esdonk, die als Coördinator Marketing Services het nieuwe aanspreekpunt wordt.

Bekende strepen en sterren

Met de nieuwe schoenencollectie heeft Rucanor ambitieuze plannen binnen het schoenenretail. Exclusief voor het retailkanaal komt het herkenbare Rucanor logo met de twee strepen en drie sterren weer terug en er komen twee geheel vernieuwende Sport Functioneel en Sport Fashion schoenencollecties voor volwassenen en kinderen. Daarnaast wordt ook de Sport Heritage collectie met de succesvolle retro sneakers uitgebreid met opvallende nieuwe modellen en kleuren.