TOP

Marlboro Classics vernieuwt logo en collectie

Marlboro Classics heeft de wintercollecite 2010-2011 flink aangepakt. Zo focust het merk zich nu op een jongere doelgroep, is er een ecologische lijn en kunnen ondernemers ook uit een groter scala aan accessoires kiezen.

Marlboro Classics pakte vorige week (13-16 januari) zoals gewoonlijk weer flink uit op de Pitti Uomo in Florence. Het mannen en vrouwenmodemerk pronkte met het nieuwe logo MC’S, Marlboro Classics waarmee ze de internationale markt willen bestormen (lees hierover meer in de mannenmodespecial die vrijdag op de deurmat ligt). De collectie bestaat nu ook uit een ecologische lijn met vesten en shirts. In de ‘reguliere’ collectie vind je functionele jassen en jacks, chino’s, 5-pockets, shirts, blazers en een uitgebreidere accessoirelijn met stoere schoenen, tassen, riemen, mutsen en zelfs vilten hoeden. Het merk focust zich duidelijk op een jongere doelgroep met slankere pasvormen.

Detail
Het merk liet zicht inspireren door de Amerikaanse levenstijl, het leven in de metropool. Gebruikte materialen zijn canvas en leer, chambray en Oxford katoen, jacquard, wol en lichte materialen zoals biologische denim en gerecycleerde materialen. Veel gebruikte kleuren zijn zwart, antraciet grijs, marine blauw, donkerbruin, rood en groen. Bijzonderheden in de collectie: rubberen regenjassen, stone washed suède jassen en beachwear.

Verkoopinformatie: 020 – 675 08 78.