TOP

Klantenbinders: Robin Hensen over jubileumacties

Jac Hensen bestaat deze maand officieel 35 jaar. De 10 vestigingen vieren het jubileum tot en met zaterdag 27 oktober met verschillende acties en aanbiedingen. Directeur Robin Hensen: "Gedurende het jubileumjaar zetten we extra in op het contact met onze klanten, met verschillende winacties bedanken we hen voor hun loyaliteit."

Op de speciaal voor het jubileum ontwikkelde ‘landingpage’ van Jachensen.nl vinden bezoekers vanaf vandaag een actie waarmee zij kans maken op een kledingcheque van 350 euro door foto’s en video’s van zichzelf in te sturen. Robin Hensen: “In 35 jaar hebben wij zoveel mijlpalen en andere mooie momenten mogen beleven met onze trouwe klanten, dat we het in het kader van het jubileum leuk vinden om deze klanten in het zonnetje te zetten. We willen weten hoe zij die momenten hebben beleefd. Ben je getrouwd in een pak van ons, shop je je Vaderdagcadeaus altijd bij Jac Hensen of heb je een ander leuk verhaal, alle inzendingen zijn welkom. Uit alle ingezonden brieven, e-mails, foto’s en filmpjes kiezen we 10 winnaars die een kledingcheque van 350 euro ontvangen. De leukste inzendingen worden op de site geplaatst.”

Lancering magazine
Het jubileum is voor Jac Hensen ook één van de aanleidingen geweest om een nieuwe marketingcampagne te starten. “Dit jaar hebben we onze vernieuwde website en de webwinkel gepresenteerd. Ook hebben al onze uitingen een nieuwe ‘look & feel’ gekregen, zo is deze week het Jac Hensen magazine gelanceerd. Alle vestigingen worden momenteel voorzien van nieuw artwork in het teken van het 35-jarig jubileum. Dat gaan klanten terugzien in de paskamers, maar ook in ons verpakkingsmateriaal”, aldus Robin Hensen.

Contact met klanten en relaties centraal
De hele campagne en alle acties rondom het 35-jarig jubileum van Jac Hensen draaien om interactie met de consument. Klanten van Jac Hensen krijgen prominente plaatsen in het nieuwe magazine, maar ook in de blog op Jachensen.nl. Daarnaast investeert Jac Hensen in een social media campagne, die later dit jaar van start zal gaan.

Over Jac Hensen
Familiebedrijf Jac Hensen werd in 1977 opgericht door Jac Hensen. Het mannenmodebedrijf telt 10 vestigingen in Midden- en Oost-Nederland en biedt ook in de webwinkel merken als Nils, Ben Barton, Wrangler, Selected, Lion, New Zealand, Mac, Scotch & Soda, Selected en Ledûb. Daarnaast is Jac Hensen gespecialiseerd in maatpakken, trouwpakken en grote maten.
Wil je meer weten over het verleiden van klanten en het organiseren van interessante acties? Meld je dan nu aan voor onze Textilia Mode Experience.