TOP

Kixx International lanceert eigen glossy

Kixx International, het bedrijf achter de kinderkledingwinkel Kixx in Alkmaar en de webshop Kixx Online lanceert eind augustus een eigen glossy.

Eigenaresse Jacqueline Oud heeft een sterk gevoel voor trends en vond het tijd voor een eigen Kixx magazine. “Met ons magazine wil ik het Kixx gevoel met iedereen delen. Het zal een vertaling zijn van de sfeer die we neerzetten in de webshop en via diverse social media kanalen, maar dan levendiger. Met heldere teksten, mooi beeldmateriaal en creatieve illustraties”, aldus Jacqueline Oud.

Het tijdschrift zal eind augustus verspreid worden in een oplage van 75.000. In gemiddeld 44 pagina’s laat Kixx International een mix zien van shopping rubrieken, advertenties, interviews, recepten en ander nieuws. Ook klanten komen aan het woord. Naast kindermode laat het magazine ook lifestyle producten zien. Hoewel het tijdschrift dus meer laat zien dan alleen kinderkleding, heeft het als focus najaar & wintermode. De tweede uitgave staat gepland voor januari 2013 en zal toegespitst zijn op het nieuwe voorjaar & zomerseizoen. Het magazine draagt in grote mate bij om Kixx als merk neer te zetten, een middel om nu nóg beter en op een voor Kixx nieuwe manier de (potentiele) klant te bereiken.

Kixx timmert hard aan de weg. In 2011 werd een webshop geopend voor de Duiste markt: http://Kixx-online.de.