TOP

Kinderlijn Gsus trekt de wijde wereld in

'Vandaag wil ik mijn Big Ben aan!' Kledingmerk Gsus neemt kinderen komend voorjaar mee op reis naar de grote steden. Deze zomer werd een investeerder gevonden om het merk een nieuwe impuls te geven.

Gsus maakt kleding voor kinderen die durven op te vallen: kleurrijk, grappig en stoer met een knipoog. Voor zomer 2011 is de inspiratie gehaald uit bruisende wereldsteden: van de Eiffeltoren in Parijs, de duiven op de Dam in Amsterdam tot de Big Ben in Londen. De kleine wereldburgers krijgen gegarandeerd jaloerse blikken van hun ouders, want de gsus-filosofie: ‘een volwassen merk voor kids’ is goed terug te zien in de slimfit pasvorm, de stoere graphics en de gekleurde stiksels in de zijnaad. Dit alles met een flinke dosis humor en een ondeugende uitstraling.

Nieuwe investeerder
De kinderlijn van Gsus is opgericht in 2005 als onderdeel van het in 1993 opgerichte moederbedrijf Gsus. Eind augustus is er bij Gsus een investeringsmaatschappij ingestapt om het merk een nieuwe impuls te geven.