TOP

Janneke Wintermans start petitie tegen vroege sale

De roep onder kindermodewinkeliers om de uitverkoop aan banden te leggen wordt steeds luider. Janneke Wintermans, agent van onder meer Frankie Morello, Pinko en Jean Paul Gaultier, is een petitie gestart. Doel: de uitverkoop aan banden leggen.

“Ik wil zo veel mogelijk handtekeningen verzamelen van winkeliers om te kunnen overhandigen aan Mitex”, vertelt Janneke Wintermans in een exclusief interview, verschenen in Bengels 4 (verschijning 6 augustus 2010. “Volgens Mitex zou deze wens niet leven, maar inmiddels steunen meer dan twintig agenten en leveranciers mijn initiatief, waaronder Dominique Jourdain, Van der Linden Agenturen, Hop Agenturen, Langeberg Agenturen, Hip Agenturen, M-Agency en merken als Eager beaver, Air-Force en Carbone.

Marges

Janneke Wintermans werd steeds vaker gebeld door winkeliers over de kortingen die al door andere ondernemers gegeven worden. “Ik kreeg het gevoel steeds vaker als politieagent te moeten optreden. Wij willen met onze merken in het hoge prijssegment een gevoel van luxe op de consument overbrengen”, vertelt Janneke. “Vroege kortingen doen daar steeds meer afbreuk aan. Voor de winkelier is het bovendien steeds moeilijker om een goede marge te behalen, maar dit is wel essentieel om te overleven. Ik geloof dat door het uitstellen van de uitverkoop deze marges beter te halen zijn.”

Vind je dit idee om een petitie te starten een goed idee? Laat dit dan weten op de poll op de homepage van www.bengels.nl

Wil je meepraten over dit onderwerp en vind je bijvoorbeeld dat Mitex een actieve rol kan spelen in het aan banden leggen van de uitverkoop? – reageer dan hieronder….

Wil je de petitie steunen van janneke Wintermans mail dan naar mailto:info@wintermans-agenturen.nl