TOP

Ispo China 2010 is doorbraak voor Chinese markt

De Ispo China, die 4 tot 6 maart 2010 plaatsvindt in Beijing, is een doorbraak voor de Chinese markt. Zo zijn er 76 procent meer exposanten aangemeld dan vorig jaar en meldt de organisatie 90 procent meer aangemelde bezoekers.

De internationale beurs voor sport, fashion en lifestyle in Azië Ispo China wordt gehouden in vijf hallen van de China International Exhibition Center, met een totale grootte van 25.000 vierkante meter. De organisatie meldt dat er 210 exposanten op de beurs aanwezig zullen zijn. Dit aantal is sterk gegroeid vergeleken met vorig jaar, toen waren dit 119 exposanten. De groei van deze beurs toont aan dat China steeds belangrijker wordt voor de internationale sportbranche.  

Nieuwe merken
In totaal zullen meer dan 300 merken vertegenwoordigd worden. Nieuwe exposanten op de beurs zijn onder andere het sportmerk Columbia, outdoormerk Mountain Hardwear, sportaccessoiremerk Suunto, sportmodemerk Fashy en klimmerk Salewa. Via de beurs willen de merken de Aziatische markt verder veroveren. Anders exposanten zijn onder andere de outdoormerken Karrimor, High Rock en Black Diamond.