TOP

Flavourites Live: drie dagen offline webshoppen

Vrijdagochtend 19 november opende webshopevenement Flavourites Live haar deuren in het World Fashion Center. Tot en met 21 november konden consumenten kleding en andere musthaves die normaal alleen online te koop zijn echt voelen, passen en aanraken. En lanceerde Flavourites een nieuw concept voor mannen

Voor de tweede keer organiseren Flavourites.nl en HPR Organisatie het webshopevent Flavourites Live. Ruim 140 webwinkels op het gebied van fashion, wonen en accessoires bieden gedurende drie dagen hun online artikelen ‘real life’ aan. “Vorig jaar hadden we ruim 5000 bezoekers, dit jaar verwachten we 7500 consumenten”, vertelt Daan van Trigt, directeur van HPR.

Nieuw concept voor mannen
Tijdens het webshopevent lanceerden Natascha Klootsema en Marije Mulder, de oprichters van Flavourites, ook hun nieuwe concept: Easyasbeans.com. Een webshopverzameling speciaal voor mannen. “De site heeft alleen maar leuke webshops voor mannen en bestaat uit minder rubrieken en minder doorklikmogelijkheden dan Flavourites.nl”, vertelt Jan-Frans Schultink. Samen met Klootsema en Mulder beheert hij de website. “Dit is precies waar mannen naar op zoek zijn.”

Deelnemende shops
We hebben ruim 26.000 bezoekers op onze website Perfectlybasics.nl en de meeste hebben we uitgenodigd om onze stand te komen bekijken”, vertelt een medewerker van de webshop. “Door dit soort beurzen kunnen we onze klanten ook eens in het echt zien.” Naast fashionwebshops is vooral het grote aanbod kinderwinkels opvallend. “Door aan dit event deel te nemen hoop ik meer naamsbekendheid te krijgen bij mijn doelgroep, aldus de eigenaresse van missglamour.nl, een website voor kinderaccessoires.

Beurs
Wil je als webwinkelier volgend jaar zelf op de beurs staan? Zorg dan dat je in aanmerking komt voor een plek op de website van Flavourites.nl. Een basisvermelding kost € 10, maar wegens grote belangstelling staat er momenteel een wachtlijst. Meer informatie: Flavourites.nl

Alvast een eerste indruk? Bekijk de slideshow.