TOP

Eton lanceert Instagram-campagne

Het Zweede merk Eton daagt mannen deze zomer uit hun favoriete look te delen via Instagram. Bekende Nederlandse ambassadeurs geven het goede voorbeeld.

Dragers van het Zweedse merk worden in deze nieuwe campagne gevraagd om hun favoriete Eton-look voor de zomer op Instagram te zetten en te voorzien van de hashtag #Meandmyeton. De beste looks worden door Eton beloond met mode-cheques van 1000, 500 en 250 euro, te besteden in de webshop.

Bekende ambassadeurs

Nederlandse ambassadeurs, waaronder hoofdredacteur van JFK Magazine Willem Baars, stijlicoon en modeblogger Leroy Aznam en Clyde Semmoh – stylist voor o.a. CODE magazine, werden voor deze campagne op de foto gezet in hun beste Eton-outfit. Deze beelden zullen verspreid worden via de belangrijkste online media en via de social media kanalen van de ambassadeurs zelf. Overige Nederlandse ambassadeurs zijn Lars Tibben – geselecteerd door het magazine Esquire als één van de meest invloedrijke mannelijke bloggers van Nederland en Edwin Goudens van den Handel – fashion editor Nowfashion.com en stylist.