TOP

Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller

Doutzen Kroes is de nieuwe merkambassadeur van Hunkemöller. Het Friese topmodel is de komende twee jaar hét gezicht van het Nederlandse lingeriemerk.

Lingeriemerk Hunkemoller heeft Doutzen Kroes binnengehaald als nieuw uithangbord. Kroes is de opvolger van Sylvie Meis, die in mei bekend maakte dat ze een andere weg in zou slaan en na vier jaar te willen stoppen als ambassadeur voor Hunkemöller. Onlangs ontwierp de Nederlandse Anna Nooshin een collectie voor het lingeriemerk. Velen dachten dat Nooshin de officiële opvolger zou worden, maar in haar vlog bevestigde ze al dat dit niet zou zijn. 

‘Sterk erfgoed’

In februari 2015 vertrok Kroes als Angel bij het Amerikaanse lingeriemerk Victoria’s Secret. Ruim zeven jaar liep ze er over de catwalks. Dat ze zich nu weer opnieuw in lingerie mag vertonen vindt ze ‘fantastisch’. Zo zegt Doutzen over haar collectie: “Ïk zit al een tijdje in de modewereld, maar heb nog nooit de mogelijkheid gehad om mijn eigen lingeriecollectie te ontwerpen. Dit is een geweldige nieuwe kans voor mij! Ik ben echt trots om de wereld wat meer van mezelf en mijn passie voor lingerie te laten zien met mijn collectie voor Hunkemöller. Het is een merk dat dichtbij me staat en waar ik mee ben opgegroeid in Nederland, een merk met een sterk erfgoed.” 

Doutzen Stories

De eerste lijn die Doutzen uit gaat brengen heet ‘Doutzen Stories’. Een jaren 50-look die bestaat uit veel ‘sexy setjes’. De collectie laat haar passie voor lingerie naar voren komen en omvat lingeriesets, body’s, een jumpsuit, een onderjurk, een kimono en een bralette met highwaist.

bh DoutzenSlip Doutzen

 

Kimono DoutzenOnderjurk Doutzen

 

De ceo van Hunkemöller Philip Mountford laat weten ontzettend blij te zijn met Doutzen als merkambassadeur. “Ze vertegenwoordigt precies onze merkwaarden en als internationaal topmodel kan ze ons merk wereldwijd meer bekendheid geven. Doutzen is een natuurlijke, stralende, prachtige, stijlvolle en natuurlijk heel sexy vrouw. In de komende twee jaar werken we met Doutzen samen aan de ontwikkeling van het merk.”

De ‘Doutzen Stories’ lingeriecollectie is online verkrijgbaar vanaf 27 oktober 2016. De prijzen lopen van €14,99 tot €44,99.