TOP

De Perswinkel bestaat 1 jaar

PR-bureau De Perswinkel bestaat deze maand precies 1 jaar. Als PR-bureau vertegenwoordigt De Perswinkel webwinkels, merken, distributeurs en agenten met vooral producten in de thema's: kinderen, wonen en duurzaamheid.

De Perswinkel is een initiatief van Marianne Sijberden. Ze begon als freelance communicatie-specialist met een enkel persbericht voor Musjes.com en eindigde met een vijftigtal klanten, groot en klein.

Twitter-expert

Na een eerste kennismaking met twitter besloot Marianne om twitter actief in te zetten om klanten te werven en zich met De Perswinkel op de enorme webwinkelmarkt te richten die op Twitter actief is. In eerste instantie richt De Perswinkel zich uitsluitend op webwinkels. Ze vormt de schakel tussen webwinkels en de ‘onbereikbare’ media. Het concept slaat aan en inmiddels weten zowel de media als de webwinkels, merken, agenten en distributeurs De Perswinkel goed te vinden.

In de Viva400
De werkzaamheden van De Perswinkel bleven niet onopgemerkt, Viva selecteerde Marianne Sijberden dit jaar voor de Viva 400, de lijst van meest succesvolle vrouwen van 2011.

http://www.perswinkel.nl/