TOP

De eerste drie maanden van Spruyt &Ko

In eerste instantie was Kathelijne Koster op zoek naar een pand wat verder uit de stad, qua budget. Maar toen ze een plekje in de Utrechtse Zadelstraat wist te bemachtigen, kon ze daar geen nee tegen zeggen. Ze vestigde er zich begin februari met haar winkel Spruyt &Ko.
“Ik heb niet te klagen, maar het blijft spannend zo in het begin”, vertelt Koster. Voordat ze begon, deed ze uitgebreid onderzoek naar de doelgroep voor haar kleding. “Vragenlijsten, adviezen vragen, een financieel plan opstellen, een marketingplan maken, de hele boel”, lacht ze. Wie die doelgroep is? “De Nederlandse, werkende vrouw, tussen de 30 en

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de modebranche lezen Textilia. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.textilia.nl