Chasin’ opent nieuwe conceptwinkel in Hoog Catharijne [binnenkijken]
Volgens Chasin’ komt in de nieuwste vestiging in het prestigieuze Utrechtse Hoog Catharijne voor het eerst verschillende pijlers samen: jeans, een vernieuwde winkeluitstraling, de aanwezige branding met actuele Ego-campagnebeelden en omnichannel.
Japan made denim
Uiteraard staat jeans centraal; er is een denimmuur met verschillende fits en wassingen. Daarnaast krijgt de selvedgecollectie ‘Japan Made Denim’ aandacht, een speciale samenwerking met het Japanse Collect en het Amsterdamse Blue Lab.
Omnichannel
Voor het interieur heeft het merk materialen als beton, eikenhout en staal gebruikt. Extra beleving geeft de geur van de eigen eau de toilette Ego Black. Zoals in eerdere vestigingen zet de onderneming ook in deze winkel in op omnichannel. Wanneer een item niet voorradig is kan de volledige voorraad van het merk worden bekeken via een tablet. Een middel om verloren verkopen tot een minimum te beperken. Daarnaast is er de mogelijkheid om online een order te plaatsen en deze vervolgens gratis in de winkel op te halen met ‘click & collect’.