TOP

Brandstore Ready to Fish krijgt metamorfose

Op vrijdag 2 mei 2014 is de vernieuwde brandstore van Ready to Fish heropend in Amsterdam.

De brandstore Ready to Fish van Ilja Visser bestaat al vier jaar maar is nu in een nieuw jasje gestoken. Op vrijdag 2 mei 2014 is de vernieuwde winkel gelanceerd. “Ik wilde graag een Rock & Roll-style combineren met gardening”, zegt Ilja Visser.

Urban Gardening
De vernieuwde brandstore staat daarom helemaal in het teken van Urban Gardening en Rock & Roll. “Ik ben zelf erg fan van aangebracht groen in steden”, zegt Visser. “Ik zag het voor me: een Rock & Roll, chic dansende vrouw die ondertussen haar tuin heel gaaf aan het maken is. Ik kreeg er veel energie van. Het voelde goed en vernieuwend!” Volgens Visser maakte de ontmoeting met dj Bella Hay, dochter van zanger Barry Hay van rockband  Golden Earring, het plaatje compleet. “Zij is onze nieuwe muze!”

Borrels
Tijdens de lancering van de Ready to Fish brandstore op 2 mei werd meteen de eerste vrijdagmiddagborrel georganiseerd. “Deze hebben we een aantal jaren terug ook gehad”, zegt Visser. “We zijn toen gestopt omdat het echt zó druk was.”

Nu de winkel een restyling heeft gekregen is de vrijdagmiddagborrel weer terug. “De eerste borrel was al een groot succes. Bella Hay draait en er is een lekker hapje en drankje: een super goede sfeer!” De borrels worden voortaan gehouden op de eerste vrijdag van de maand.

Bekijk hieronder enkele foto’s van de vernieuwde Ready to Fish brandstore in Amsterdam.

Ready to Fish 1

Ready to Fish 2