TOP

Blue Rebel verloot tien jeansorders tijdens Kleine Fabriek

Op 10 en 11 januari 2010 zal op de Kleine Fabriek een nieuw Nederlands jeanslabel voor kinderen en tieners gepresenteerd worden. De lancering wordt kracht bijgezet met de verloting van tien jeansorders.

Rene Roozendaal van Blue Rebel legt uit: “We hebben naar 800 potentiële klanten in heel Nederland een denimlot gestuurd. Wie naar de Kleine Fabriek komt met dit lot, maakt kans op een gratis jeansorder ter waarde van 2500 euro winkelverkoopwaarde. In totaal verloten we tijdens de beurs tien jeansorders.

Blue Rebel wil een nieuwe weg inslaan in z’n genre met een uitgesproken collectie. Eigentijds, eigenwijs, onconventioneel en vooral net zo anders als de doelgroep zelf zijn de woorden die passen bij het merk. Vakmanschap en oog voor detail zijn geïnspireerd op de begindagen van jeans. De attitude echter is van nu. Voor de juiste uitstraling is niets aan het toeval overgelaten met stoere nagels, stiksels en authentieke labels. Blue Rebel start met twee collecties per jaar. De voorjaarscollectie bestaat uit zeven modellen. Voor jongens zijn dat de regular fit Iron, een relaxed fit Woody en een baggy fit Stone. Voor meisjes omvat de lijn een  skinny fit Diamond, de skinny fit met stras Saphire, de regular fit Crystal en de boyfriend fit Ruby. Alle jeans zijn verkrijgbaar in de authentieke washes: used wash, solid wash, rebel wash en trash wash. De retailverkoopprijzen liggen tussen 39,95 en 49,95 euro. Alle jeans zijn uit voorraad leverbaar en bij betaling binnen 10 dagen krijgt de winkelier een marge van 2,8. Blue Rebel ligt vanaf 1 maart 2010 in de winkels.