TOP

Advertorial: SS13 PUMA Bodywear & Socks campaign “Get out more”

In 2012 stond de campagne "Wash When Dirty" voor PUMA Bodywear & Socks centraal.

Deze campagne is erg goed ontvangen zowel bij de retailer, als bij de consument.
Voor het voorjaar van 2013 heeft PUMA Bodywear & Socks gekozen voor de nieuw campagne “Get out more”. Deze campagne is totaal in-line met de collectie van Spring/Summer 2013.
“Get out more” nodigt je uit om in de “middle of nowhere” te kamperen. Heerlijk genieten van de natuur met de tent, een cosy kampvuurtje of wordt het toch heerlijk dobberen met de rubberboot op het water. En dat alles kan gewoon heerlijk in je bijpassend ondergoed en sokken, zonder dat er ook maar iemand op je let.

Met de Spring/Summer 2013 collecties brengt PUMA een ode aan de “outsiders”, zij die van het buitenleven een lifestyle hebben gemaakt. Van surfers tot mountainbikers tot serieuze grasduiners gewapend met verrekijker of vlindernet, ze leven met de elementen en al het moois wat de natuur te bieden heeft. Het wordt in ieder geval tijd om de bloemetjes buiten te zetten, na een ijs-koude winter. Of het nu spontaan kamperen wordt in de bossen of roadtrip met bestemming onbekend.
Puma Bodywear & Socks trekt jou en je vrienden van de bank af en “Het buiten spelen voor volwassen kan beginnen”.

PUMA Press Package
Om het maximale uit de PUMA Bodywear SS13 collectie te halen, is er een PR Box beschikbaar met een USB,
waarop productfoto’s (op hoge en lage resolutie) en persberichten staan.
Voor meer informatie, neem gerust contact op met Iris Poetiray, via i.poetiray@dobotex-international.com
Of voor uitleen van producten in Nederland, neem contact op met GANBAROO PRPR, +31(0)20-6848111