TOP

Hoe gaat het met Ledub?

Textilia neemt regelmatig een merk onder de loep en vraagt: 'Hoe gaat het?' Ditmaal spraken we met Ine Claassen-van Gerven van het shirtmerk Ledûb.

Wat zijn de merkwaarden van Ledûb? “Comfortabel, kwaliteit, helder, eigentijds en vakmanschap. Het succes van Ledûb blijft de sterke collectie non iron-shirts. Ook dit seizoen bestaat 85 procent van de totale collectie uit eigen ontwikkeling.”

En de kracht van het merk? “Ledûb levert shirts vanuit traditioneel vakmanschap die eigentijds, comfortabel, smaakvol en betaalbaar zijn. Sprankelend design, aantrekkelijk, fris en ongecompliceerd met genoeg ruimte voor innovatie. Hierbij mag de kwaliteit niet uit het oog verloren worden.”

Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen in zomercollectie 2012? “Een zwart shirt is toegevoegd aan de collectie met een speciale innovatieve eigenschap. De stof absorbeert zonlicht minder en beschermt tegen schadelijke UV-straling dankzij de ‘cold black’-technologie: hierdoor warmt het shirt niet op in de zon en blijft het draagcomfort ondanks hoge temperaturen gewaarborgd.”

Waar worden jullie verkocht? “Mannenmodespeciaalzaken in het midden- tot hoger middensegment. In Nederland hebben we momenteel 350 verkooppunten; in België 100.”

Aantal leveringen: twee seizoenscollecties, 2x non iron-actie, twee tussenprogramma’s.

Prijzen:  59,95 – €89,95. Marge: gemiddeld 2,5.
Info:
0495-498 800