TOP

Brothers in Law in zee met Zumo

Er is een nieuw mannenmodemerk op de Nederlandse markt: Zumo. Het agentschap Brothers in Law neemt de distributie van het label op zich voor de Benelux. Maar de plannen reiken nog verder.

 

Brothers in Law wil Zumo verder uitbouwen en expanderen in Nederland en België.
Verkoper bij het agentschap Brothers in Law, Doron De Goede, zegt hierover: “We willen Zumo positioneren in boetiekjes, modehuizen en in denimzaken. Op den duur moet het label dan een eigen klantenkring creeëren”, aldus De Goede.

Zumo is een stijlvol en stoer mannenmodemerk dat zich kenmerkt door de innovatieve pasvormen en subtiele details. Het merk is onderdeel van het Nederlandse modebedrijf Out-Fitz Concepts Group en opgericht door Eelco Roijers. Het bedrijf wil met Zumo naast België en Luxemburg ook in de grote steden van Europa komen te liggen. Om dat te bewerkstelligen stond Zumo op de afgelopen editie van Bread & Butter.

Naast dit label is Out-Fitz vooral bekend van het winkelconcept Fittz, dat inmiddels vijf winkels in Nederland en België heeft. Verder is er een interactive webshop in de maak.