TOP

7 For All Mankind lanceert totaalcollectie

Het Amerikaanse jeansmerk 7 For All Mankind breidt de jeanslijn vanaf de zomercollectie 2013 uit tot een totaalcollectie. Deze ready-to-wear-lijn werd vorige week op Bread & Butter in Berlijn gepresenteerd.

Jeansmerk 7 For All Mankind bestaat sinds 2000 en is vooral bekend om zijn jeans, waarbij de focus ligt op pasvorm. Met het oog op de retailexpansie die is ingezet wil het merk nu echter een lifestylemerk worden en wordt de collectie uitgebreid. In dit kader wordt vanaf zomer 2013 een ready-to-wear-lijn voor mannen en vrouwen gelanceerd in Europa.

Easy chic 

De styling van de 7 For All Mankind totaalcollectie is ‘easy chic’. Centraal staat een serie jassen van leer en suède. Daarnaast zijn er vrouwentops in vloeiende materialen als zijde en voor mannen een Herringbone-blazer en een denim smokingshirt. De collectie wordt gecompleteerd met accessoires als riemen, sjaals, tassen en kleine leren items. De collectie is vanaf november 2012 te koop bij geselecteerde verkooppunten, de eigen winkels en de webshop.