TOP

Wehkamp lanceert ‘w-app’

Online retailer Wehkamp heeft een nieuwe app gelanceerd. De belangrijkste verandering is een klantenservicetool.

Wehkamp heeft een vernieuwde winkel-app gelanceerd. De belangrijkste vernieuwing is de w-app, waarmee klanten zeven dagen per week kosteloos direct contact kunnen hebben met de klantenservice. De klantenservice is het hele jaar door geopend tussen 8 uur ’s ochtends en 11 uur ’s avonds.

Meer dan de helft van Wehkamp’s klanten bezoekt Wehkamp via een tablet of smartphone. “Vandaag de dag willen klanten overal en altijd kunnen winkelen. Als de klant tijdens dit proces contact met ons wil opnemen voor advies op vragen, dan moet de drempel zo laag mogelijk zijn. Naast telefonisch contact en de contactmogelijkheid via Facebook en Twitter wordt er met de lancering van de w-app het contact met de klantenservice nog eenvoudiger”, aldus Maaike Vrenken manager customer service bij Wehkamp in een persbericht.

Shoppen en service

Naast de nieuwe contactmogelijkheid via de w-app, biedt de Wehkamp app onder andere de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen en te volgen, een retour door te geven en het bezorgmoment te wijzigen.