TOP

Veldhoven Group zoekt koper voor NoNo

De Veldhoven Group is op zoek naar een nieuwe eigenaar voor het kindermerk NoNo. De verkoop van het meisjeslabel past in de strategie om in het merkenportfolio meer focus te leggen op het middensegment in de vrouwenmode.

Voor de verkoop van Nono zal Veldhoven Group een jaar de tijd nemen. In een persbericht zegt CEO Martijn Veldhoven hierover: “We hebben ons gecommitteerd een passende eigenaar voor NoNo te vinden: één met expertise en slagkracht binnen het kindermodesegment. Tot we een geschikte nieuwe eigenaar hebben gevonden, is het binnen de VeldhovenGroup business as usual voor NoNo. De support en toewijding die het merk van het bedrijf ontvangt, blijft onveranderd.”

Focus op vrouwenmode
In het kader van meer focus op het middensegment in de vrouwenmode heeft de Veldhoven Group deze week het Nederlandse modemerk DEPT overgenomen. De Veldhoven Group, opgericht in 1950, vergroot hierdoor de strategische focus en de operationele support voor Sandwich en Turnover  in het bestaande portfolio.  Het vrouwenmodemerk Stills wordt vanaf juli 2013 verzelfstandigd, echter de familie Veldhoven blijft eigenaar van het merk.