TOP

Textilia Mode Experience 2012: “Wees relevanter voor je doelgroep”

Dat zegt Jonneke Heins, spreker op TME 2012. Op maandag 5 november vindt Textilia Mode Experience 2012 plaats in het WFC in Amsterdam. Benieuwd wie de sprekers zijn? Textilia brengt ze in de aanloop naar dit lezersevent voor het voetlicht.

Wie is Jonneke Heins?

Jonneke Heins werkt sinds 2011 bij GfK Panel Services BV als research consultant op de afdeling Fashion & Retail. Via marktonderzoek komt Jonneke Heins tot de ideale oplossingen en inzichten voor klanten van GfK. GfK Panel Services helpt (fashion) retailers meer te weten te komen over wat de consument koopt, waar hij/zij zich oriënteert en wat hem/haar beweegt. Wat gaat Jonneke Heins vertellen op TME 2012?

“Ook in moeilijke tijden kunnen merken en retailers zich onderscheiden van hun concurrenten om de consument voor zich te winnen. Ik zal laten zien hoe de fashionmarkt ervoor staat, zowel online als offline, maar ook welke productgroepen en/of retailsegmenten het beter doen dan andere. Voor retailers en merken is het zaak nu goed in te spelen op de behoefte van de klant, waardoor zij relevanter zijn voor hun doelgroep. Door je positief te onderscheiden van andere merken en/of retailers kun je klanten aan je binden en nieuwe klanten voor je laten vallen.”

Waarom moet je Jonneke Heins gaan zien?  

Tijdens TME 2012 zal Jonneke Heins je op de hoogte brengen van de laatste marktontwikkelingen en trends. Daarnaast focust Jonneke Heins op de kansen voor retailers en fabrikanten in deze tijd.

Meer van het programma zien, of aanmelden? Ga naar Textilia Mode Experience 2012