TOP

Textilia Mode Experience 2012: “Raak harten met een love brand”

Dat zegt Sabien Duetz, keynotespreker op TME 2012. Op maandag 5 november vindt Textilia Mode Experience 2012 plaats in het WFC in Amsterdam. Textilia stelt de sprekers voor.

Wie is Sabien Duetz?

Sabien Duetz werkte na AH, Bijenkorf en Prenatal een flink aantal jaar voor Hema waar zij als design- en conceptmanager trends heeft vertaald naar succesvolle concepten en producten. Met haar bedrijf Bien Innovation begeleidt Sabien Duetz de implementatie van nieuwe product- en winkelconcepten van A tot Z. Het merk is de basis en innovatie de toekomst.

Wat gaat Sabien Duetz vertellen op TME 2012?

Alles wat je doet, doe dat met liefde. Alleen zo kun je een love brand creëren, is de overtuiging van Sabien Duetz. Maar waarom lukt de een dit beter dan de ander? In succesvolle winkelconcepten wordt de klant natuurlijk met ziel en zaligheid bediend. Maar wie is die klant eigenlijk? Hoe spreek je hem of haar aan en met welke producten? Sabien Duetz: “Het is een hele kunst de juiste snaar te raken bij de klant. Het zit ‘m niet alleen in het merkenpakket, maar ook in de winkelinrichting en tal van andere zaken. Beleving creëren kost geld, maar met minimale middelen kan ook veel resultaat worden geboekt. De klant persoonlijke aandacht geven, maakt het verschil.”

Waarom moet je Sabien Duetz gaan zien op TME 2012?

Sabien Duetz weet alles van het creëren van een love brand: een winkelformule waar de klant van houdt. Haar klanten zijn winkels die hun concept willen kantelen. Met haar frisse kijk op talloze nieuwe winkelconcepten overal ter wereld trok Sabien Duetz op TME 2011 ook al grote belangstelling, niet alleen van de aanwezige retailers, ook van leveranciers.

Ga voor het (voorlopige) programma alvast naar Textilia Mode Experience 2012.