TOP

Steps winnaar SponsorRing

Modeketen Steps heeft een SponsorRing gewonnen in de categorie Media. De SponsoRing is dé vakprijs in de sponsorbranche. Volgens de jury was de samenwerking met tv-serie 'Julia's Tango' dit jaar de meest complete case in deze categorie.

Steps lanceerde in maart van dit jaar een gelimiteerde collectie zomerjurken. In elke aflevering van de serie waren één of meerdere Steps jurken te zien, die vervolgens de ochtend na de uitzending in de winkels werden verkocht. De jury vond het vooral gedurfd van Steps om na iedere uitzending een limited collectie te maken

Textilia had in maart een interview met Suzan Jacobs, de product manager van Steps waarin Jacobs verder ingaat op de samenwerking met het tv-programma en de totale restyling van de keten en de collecties. “Door de exclusieve samenwerking met vrouwenzender Net5, hebben we de mogelijkheid om in één keer onze doelgroep te bereiken en het nog steeds wat tuttige imago van ons af te schudden”.

Vorig jaar werd de case van Holiday on Ice en Sterren Dansen op het IJs (SBS 6) gekozen als winnaar in de categorie Media, net als Postbank en Het Blok (NET 5) in 2005.