TOP

Serfontaine lanceert shop-in-shop bij Centre Neuf

Jeansmerk Serfontaine heeft dinsdagavond haar shop-in-shop bij Centre Neuf in Amsterdam gelanceerd. Het is het eerste verkooppunt van het Amerikaanse jeansmerk in Nederland.

Serfontaine presenteert een bescheiden collectie van premium damesjeans, die zich volgens het merk onderscheidt in de kwaliteit van materialen. ‘Jeans gaan na een dag of twee dragen vaak lubberen’, zegt Renee Onderdijk, verantwoordelijk voor Marketing & PR. ‘Door de innovatieve mix van materialen blijven onze broeken altijd in vorm. Het is dus elke keer alsof hij net uit de was komt.’ Zo maakt Serfontaine gebruik van de stretchstof Xfit lycra en supima katoen. 
  Qua prijs valt de collectie, variërend van 159 tot 389 euro, dan ook in het hogere segment.


Less is more

Achterin de winkel heeft Serfontaine één rek met jeans, plus een opvallende wit/zwarte lockerkast. De shop-in-shop bevat niets meer en niets minder, passend bij het motto ‘Less is more’. Volgens Onderdijk past Centre Neuf precies bij wat het uit merk uit LA wil uitstralen. ‘Centre Neuf heeft een mooie collectie van merken, waar we onszelf goed bij vinden passen. Op termijn gaan we wel kijken naar andere verkooppunten, maar voorlopig zijn we hier heel blij mee.’

Retailers kunnen de collectie van Serfontaine inkopen vanaf de najaarscollectie 2011.